Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 12:04 - Сергей, защо ми звъниш?
Автор: ivailovelkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1161 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сергей, защо ми звъниш?
Преди време градинката пред Министерсик съвет осъмна с билборди на които пишеше: "Сергей, обади ми се" От Звездичката. И тогава министър-председателят ни подскочи до небето кой, как и защо искал да му се обажда. Известният режисьор Теди Моков дори си позволи да коментира в ефира на бТВ, че ще си продаде апартамента, зад а наеме билборди, на които да пише: "Сергей, не ми се обаждай. Никога!"
Защо пиша всичко това ли... Хм...
В горещия съботен следобед, докато се наслаждавах на леката дрямка, телефонът внезапно извъня. Вдинах слушалката и какво да чуя... Говори ми Сергей.Същински като истински... "Здравейте, аз съм Сергей Станишев. Това е запис. Утре са изборите за Европейски депутат. Призовавам вас и вашето семйство да гласува с бюлетина № 6..." Онемях. Не, че не ми се налаг служебно да се виждам с него, но да ме открие докато си почивам при роднини в провинцията, не обачаквах. Направо се шашнах. Стоях като гръмнат. На какво ли е готов човек да се превърне само и само да не изтърве кокъла... Или както кавзва дин известен професор "Гледам и не врявам на ушите си"
Малко преди мача на националния отбор с Ейре, което съвсем друга тема на разговор, привечерната хладнина и спокойствие бе смутено от поредния звън на стационарния телефон. Вдигам  и какво да чуя... Пак ми говори Сергей. Пак мe увещава да гласувам за него и пак, и пак...
И това се случва ден преди изборите. Вярно е, че нямаше ден за размисъл, в който да са забранени агитаците. Дори пихме и по биричка по време на мача за разлика от други избори. Но се почувствах отврътилено. Защо ми звъни? Откъде БСП разполага с този провинциален номер? Има ли право? Това не е ли посегателство върху неприкосновеността ми (защото негово позвънява/агитация е все едно някой да ти влезе вкъщи без да си го канил). Аз не искам нитотой, нито неговата партия да ме агитират по телефона. Не че искам друга партия да ме агитира в телефонната слушалка, но то ва е друга тема, защото смятам, че всеки човек е достатъчно разумен да си направи сам избора без да му нашепват като в розов телефон в ухото... Е, изключвам случаите, в които гласуват срещу 50 кинта, аплаха със саморазправа, етнически подбуди или други.
Тук следва да задам въпроса, БТК има ли право да ми разпространява телефонния номер пък било то и на самия министър-председател и неговата партия. Да, вероятно ще ми кажат, че те не ми раздават данните, а вероятно техен колцентър разпространява гласовот съобщение на премиера. А пропо разбрах, че и Ивайло Калфин агитилар от телефонната слушалка, но за мое нещастие не можах да го чуя. За сметка на това обаче изслушах цели 2 пъти Сергей...
Та дали това е законно? Колко ли струва (защото БСП много подскачаше как на един или друг кандидат му била скъпа кампанията)? Къде има опция да се откажа (мобилните оператори ги задължиха при изпращането на СМС-и за разлчни игри да предлагат и опция да се откажеш да бъдеш информиран? И как някой, пък било то и  БТК, ще се възползва от телефонния ми номер за такива агитационни призиви?
И ако в началото питах "Сергей, защо ми звъниш?", то сега открито казвам: "Сергей, не ми звъни... нито от Брюксел, нито от София... Поне за следващите 4 години".









Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. manuelche - УжасТ
08.06.2009 12:12
Това със звъненето беше пълен кошмар! И аз се надявам да не ми звъни повече ever!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivailovelkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12483
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031